Jouw bestelling wordt verstuurd op de door jou gekozen verzenddatum. De verzenddatum kies je zelf in de verzendkalender in het uitcheckproces. Nadat je je contactgegevens, het bezorgadres en je gewenste verzendmethode hebt gekozen, zie je de verzendkalender waarin je jouw gewenste verzenddatum kunt selecteren. Je kunt tot wel 90 dagen vooruit je bestelling inplannen bij ons. 

Bezorging van jouw bestelling kan zowel ‘s avonds aan huis als overdag aan huis of op kantoor. We werken hiervoor met de volgende vervoerders:

    • – PostNL: Voor zakelijke bezorgingen overdag kun je voor PostNL overdag kiezen, voor particuliere zendingen kun je PostNL avond kiezen. Voor zakelijke zendingen is het belangrijk om zending overdag te kiezen.
    •  DHL/Palletzending gebruiker wij voor orders van meer dan 20 stuks naar 1 adres.
    • Je kiest zelf je bezorgwijze vlak voor het afrekenen tijdens de checkout. 

Voor alle orders geldt een verzendtarief van €7,50 per adres binnen de Benelux en buiten de Benelux gelden andere voorwaarden. (Neem contact op voor zendingen buiten deze grenzen).

Ja, we kunnen op factuur leveren bij bestellingen boven de €500,- aan orderwaarde (factuur dient voor levering te worden voldaan). We bieden ook een optie om achteraf te betalen middels Klarna.

Door je bestelling met minimale orderwaarde van €500,00 via de website te plaatsen en te kiezen voor de betaaloptie: Betalen op factuur. Zodra wij jouw bestelling hebben goedgekeurd, ontvang je per mail de factuur.

De betaaltermijn is vanaf moment van bestellen uiterlijk 30 dagen (afhankelijk van bestelmoment t.o.v. leverdatum). Wij hanteren altijd betaling vóór verzending. Bestel je op factuur twee weken voor de gekozen verzenddatum, dan geldt een betaaltermijn van 14 dagen. Plaats je pas je bestelling 7 dagen voor de gewenste verzenddatum, dan is de betaaltermijn 6 dagen.

Je ontvangt zowel per e-mail als per sms updates op de dag van levering. Een sms wordt verstuurd wanneer het pakket onderweg is en is bezorgd. Je kunt via het track and trace systeem bij Trunkrs contact opnemen met de koerier en bezorginstructies doorgeven, zoals neerzettoestemming of een burenlevering wanneer er niemand thuis is. Voor PostNL zendingen wordt je ook via de track and trace-pagina op de hoogte gehouden.

Palletzending? Dan wordt je (persoonlijk) door ons op de hoogte gehouden per mail.

Wij werken samen met de koeriers: 

    • – Trunkrs (avondlevering);
    • – PostNL (overdag levering;
    • – DHL (palletzendingen). 
    • We verzenden met Trunkrs voor particuliere adressen en gekoelde verszendingen (avondlevering). PostNL wordt gebruikt voor zakelijke adressen. DHL wordt ingezet voor palletzendingen naar één adres. 
    • – PostNL: Doorgaans 1 werkdag na verzending  m.u.v. de piekdrukte rond de feestdagen. Pakketten kunnen in de piekdrukte bij PostNL flinke vertraging oplopen. Houd hiervoor de track & trace in de gaten. Wij kunnen al verstuurde pakketten niet versneld laten bezorgen wanneer deze al in handen zijn van een vervoerder.

Onze producten worden in geschikte en feestelijke verpakking verzonden. Voor onze Ama la Vita cadeauboxen wordt een omverpakking gebruikt om schade te voorkomen indien nodig geacht. 

Verse zendingen worden standaard geleverd met Trunkrs in een gekoelde verzendmethode, waarbij de inhoud op koelkasttemperatuur (max. 7 graden) wordt gehouden voor maximaal 48 uur. Daarna is het belangrijk dat de producten in een koelkast worden bewaard.

onze gekoelde borrelboxen bevatten verse producten die maximaal 4 dagen gekoeld bewaard kunnen worden vanaf het moment van verzending, dankzij o.a. vacuümverpakkingen.

Voorbeeld 1: Is de gekoelde borrelbox op maandagavond bezorgd, dan kun je de inhoud serveren tot en met donderdag.
Voorbeeld 2: Is de gekoelde borrelbox op donderdag verstuurt, maar kon deze donderdagavond niet bezorgd worden, omdat er bijvoorbeeld niemand thuis was? Dan komt de bezorger de gekoelde box vrijdagavond nog één laatste keer aanbieden (de inhoud kan tot 48h veilig gekoeld in de doos blijven). Wordt de box vrijdagavond aangenomen, dan kan de borrelbox nog genuttigd worden tot en met zondag (4 dagen na verzending donderdag).

De eerste bezorgpoging van mijn gekoelde bestelling met Trunkrs is mislukt, wat nu?

Onze vervoerder Trunkrs heeft altijd twee bezorgpogingen voor onze gekoelde boxen. Ons advies is daarom ook om een gekoelde box altijd 2 avonden van tevoren thuis te laten bezorgen. Als de bezorger op de tweede avond de borrelbox bezorgd, is de bezorgbelofte nagekomen en geldt er dus geen geld-terug-garantie. Is er niet binnen 2 bezorgpogingen bezorgd en was je wel thuis of heb je neerzettoestemming gegeven? Dan heb je alle recht op compensatie of je geld retour.

Belangrijk: Indien een gekoelde borrelbox na 2 bezorgpogingen (2 dagen) niet aangenomen is, terwijl de chauffeur wel voor de deur stond, dan vervalt iedere vorm van garantie of geld retour. Dit valt onder voedselverspilling en dat gaan wij graag te allen tijde tegen.

Winkelmand0
Je winkelmand is leeg.... voeg snel wat toe
Verder winkelen.
0